PGL Major Krakow 2017: Crouch jump bug oficiálně povolen

"Crouch jump bug" umožnuje hráčům získat informace na určitých místech pomocí skrčení a skákání aniž by byli spatřeni oponentem. Tento bug získal mnoho pozornosti v Bukurešti, kde probíhala kvalifikace na právě probíhající PGL Major Krakov. Nikola "LEGIJA" Nanić, z týmu BIG, využil tohoto bugu za CT na mapě Cache za středovou bílou krabicí. Ve videu vidíte, že hráči Immortals neměli nejmenší šanci spatřit skákajícího Legiju, zatímco on měl přehled o všem.

 

 

Včera bylo k vidění něco podobného, když BIG překvapivě zničili FaZe 16:8 na infernu. Hodně diváku si všimlo, že BIG opět využívali mechaniku tohoto bugu a zvedla se velká vlna kritiky. Sám Gabriel "Fallen" Toledo se k tomu vyjádřil následovně: "Jump peek je zneužití hry, nedává to smysl dostat tolik informací zadarmo jen pomocí skákání. Doufám, že to Valve brzy opraví. Žádný hate směrem k hráčům využívající všechny aspekty hry."

Dnes se k celé situaci vyjádřil hlavní admin turnaje a podle něj je tento bug součástí hry, už více jak půl roku, a funguje podobně jako "one way" smouky nebo například "silent jump". Dále uvádí, že žádný z týmu nepodal oficiální stížnost a hráči se zatím na Majoru domlouvají mezi sebou na vzájemném nevyužívání tohoto bugu, takže je jen na Valve, kdy se jim tohle podaří opravit. Zatím to vypadá, že jednoduchý fix neexistuje a Valve bude muset překopat engine CS:GO.

  

fallenTWITkarriganTWIT      nbkTWtadmintwy