3 tipy pro Entry Fraggery

Méně zkušení borci mnohdy špatně pojmou roli entry fraggera. Často si myslí, že jejich úkolem je získat úvodní kill v kole než vytvoření prostoru pro spoluhráče v týmu. Pokud se entry fragger dokáže konstantně trefovat a získávat fragy pro svůj tým, tak by neměl být problém vyhrávat zápasy. Entry zde získává jak fragy, tak i kontrolu. Nicméně všechno tohle se odvíjí od toho, že entry fragger bude trefovat perfektně svoje střely, což je těžké udržet konstantně. Použitím těchto tří tipů můžete být entry fraggerem, který si dokáže udržet velký impakt i když zrovna nebude mít svůj den, co se aimu týče.

 

1. Proberte v týmu otázku: Jak vás tým supportuje při vykonávání role entry

Na začátek jedna z nejdůležitějších věcí, co je potřeba probrat s vaším týmem, když prodiskutováváte novou strategii je to, jak vám váš tým bude flashovat. Měli byste se vždy snažit vyjít, když flash vybouchne. Tím pádem se snažit držet si vybuchující flash ve svých zádech. Což znamená, že byste měli vědět, kdy se daný flash hází, odkud se hází a kde by měl vybouchnout. Další věc, co je dobré vědět, je kam poletí smoky a co se vyčistí molotovy, protože to ovlivní cestu, kterou se vydáte entry fragovat.

Na závěr byste měli použít svoje granáty ze začátku kola, protože se očekává, že při vykonávání svojí entry role s velkou pravděpodobností umřete a pokud u sebe máte granáty, tak to znamená vyhozené peníze. Tím pádem nejlepší využití granátů by bylo, pro zisk map kontrolu, v defaultním začátku kola. Například na mapě Cache by se použily vaše granáty na odsmokování B mainu, odmolotování checkers a zbylé flashe pak využít na odflashování CT do více pasivních poziček na B.

2. Perfektní umístění crosshairu

Při entry fragování není možné pečlivě kontrolovat každý úhel. Místo toho by se váš cíl měl dostat co nejdál od chokepointu a před-aimovat co nejvíce obvyklých úhlů, které CT drží. Během začátku první poloviny byste měli před-aimovat běžné úhly a pokaždé, když umřete, tak si zkusit zapamatovat, na kterých pozicích se CT nacházeli. Během první půlky byste se tak měli naučit základní pozice, které CT rádi využívají a následně si přizpůsobili, jaké úhly a pozice před-aimováváte. Dobrým tréninkem jsou pre-fire mapy, které najdete ve Workshopu.

Místo soustředění se na co nejlepší čas na těchto pre-fire mapách by měl být váš cíl natrénovat si tu danou etapu, která je důležitá pro vaše taktiky, takže pokud zrovna testujete svojí entry cestičku a kontrolujete dané uhly, tak nezapomínejte ignorovat ty boty, kteří jsou na místech, které budou odsmokovány nebo odmolotovány. Konec konců není vaším úkolem svádět dlouhé aim souboje, ale spíš vytvořit prostor spoluhráči, který jde s vámi a má za úkol vás vyměnit za co nejvíce protihráčů. Takže se spíše zkuste zaměřit na to být stále v pohybu. Sice to pro vás bude krapet nevýhodné v aim soubojích, ale jak jsem již řekl, nemáte za úkol svádět zbytečně dlouhé aim souboje. Mnohem lepší bude odkrýt co nejvíce prostoru pro své spoluhráče.

 

3. Běhání po vydlážděné cestičce

Když entry fragujete, abyste se dostali na bombsite, tak se očekává, že nebudete běhat, jak vás zrovna napadne. Místo toho se očekává, že uplatníte předplánovanou cestu, na které jste se v týmu shodli. Cíl této cestičky je ten, že odtáhne CT střelbu směrem od vašeho týmu, zatímco zmenšujete vzdálenost mezi vámi a oponentem. Další věc, kterou zvážit je design bombsitu a jak ho využít k izolování CT pozic, ze kterých vás můžou střílet.

Při trénování map v týmu by mělo být cílem vytvořit různé cestičky pro každý váš execute a nebo strategii, co váš tým používá. Tyto cestičky se naučit nejlépe srdcem a být schopen je intuitivně provést. Pokud si nejste jisti jakou cestu využít na konkrétní taktiku, tak nebude k zahození si pustit demo a odkoukat od profesionálních entry fragerů, jakou cestičku volí oni. Na konec je potřeba prodiskutovat cestičku se spoluhráči, především s AWPkařem a sekundárním entry fragerem, co jde s vámi. Vše hlavně z toho důvodu, aby věděli jaké úhly by vám měli krýt.

 

 

 

 

 

 

odstavec2